libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

Korona Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A kaposvári Korona Kft. 1989 márciusában alakult. Fő tevékenysége az üveg, porcelán, evőeszköz, rozsdamentes és háztartási termékek exportimport nagykereskedelme.

A felismerés:

A cég az évek során egyre bővült, így rövid idő alatt középvállalkozássá nőtte ki magát. Az értékesítési folyamatok sokszorozódása és bonyolódása már a meglévő DOS alapú, nem integrált rendszer szükségszerű cseréjét követelte. 

A kiválasztás:

A vállalkozás mindenképpen egy grafikus felületű, integrált, hazai fejlesztő által karbantartott programot szeretett volna. A magyarországi szoftvercég az egyedi igényű fejlesztések gyors megvalósítása miatt volt elengedhetetlen.
A vezetőség döntését könnyítette a 2009ben, vállalati folyamatmenedzsment korszerűsítésére kiírt pályázati lehetőség, melynek egyik nyertese a Korona Kft. volt.

A bevezetés:

A LIBRA3S integrált Ügyviteli rendszer bevezetése tavasszal a helyzet felmérésével kezdődött. A projektben dolgozó kollégák erőfeszítéseinek köszönhetően nyár közepére a pénzügy, a könyvelés és a kereskedelem teljes irányítása (az ajánlatkéréstől a raktár kiadásig) már a LIBRA ügyviteli rendszerben zajlott. Az ezt követő két hónap már csak finomításokkal telt, ami gyakorlatilag a rendszer hozzáigazítását jelentette a Korona Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-hez. A rendszer zártsága hatalmas előnyt jelent. A bonyolult folyamatok nehézkes, és időigényes lekérdezése leegyszerűsödött, és mára az értékesítés, a raktár, a könyvelés és a pénzügy munkatársai is megelégedéssel használják a programot.

Tevékenység: Oktatás, felnőtt képzés
Alkalmazottak száma: 59 fő
Éves árbevétel: 2 043,58 M Ft  (2012)
Rendszer: LIBRA3S Integrált Ügyviteli Rendszer
Bevezetés éve: 2010
Felhasználók száma: 9 fő

Bevezetett modulok:

  • MÉRLEG: főkönyv vezetése, beszámolók készítése, adatszolgáltatás
  • LIKVID: pénzügyi nyilvántartások vezetése
  • PÉNZTÁR: házipénztár kezelése
  • SZÁMLA: értékesítés és számlakészítés
  • TÁRGYI: eszközök nyilvántartása
  • KÉSZLET: készletnyilvántartás
  • RENDEL: árajánlatok, rendelések, árképzések
  • VONALKÓD: vonalkód kezelés
  • CASH CENTER:banki kapcsolatok
  • KONTROLLING: dinamikus vezetői táblák
  • INFOCENTER: vezetői információk
  • NAPTÁR: naptár
  • ÜZEN: belső levelezés
  • BÉR: BaBér

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com