libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

Az első munkaszakaszban (2012.10.01 - 2013.03.31) megtörtént a Kelet-középmagyarországi Közlekedési Központ részletes helyzetfelmérése és az új informatikai működés rendszerterve végrehajtásra került.

A helyzetfelmérési eredmények ismeretében a projekt részleteinek kidolgozásánál a pályázat konzorciumi résztvevői a piaci alkalmazhatóság érdekében egyhangúan elfogadták az országos dinamikus menetrendi adatstruktúrához való kapcsolódás szükségszerűségét, ennek folyományaként részletes tárgyalássorozat kezdődött az országos menetrendi adatokat létrehozó és karbantartó Közlekedéstudományi Intézet szakértőivel. Megtervezésre került az adatkapcsolatok kiépítésének adatstruktúrája.

Kategória: LIBRA Híreik

2013. augusztus elsejétől újabb taggal, a Budapest Taxival bővült a Rádió Tele5 Taxi cégcsoport. A három társaság (Rádió Taxi, Tele5 Taxi és Budapest Taxi) egyesüléséből létrejött Budapest Taxi szerződést kötött a Libra Szoftver Zrt.-vel ügyviteli rendszerének szállítására.

A három társaság összeolvadása következtében megnövekedett könyvelési feladatok megkönnyítésére nyújt megoldást a bevezetésre kerülő integrált rendszer. Még idén októberben elkezdődik a bevezetés, aminek következtében 2014. januárjában éles üzemben alkalmazzák a LIBRA3s ügyviteli rendszert.  Az üzemeltetés Privát Felhőben történik, ami lehetővé teszi az idegen rendszerekhez való online interfész csatlakozást.

Kategória: LIBRA Híreik
2014. május 08., csütörtök 00:00

Együttműködést tervez a GRÁNIT Bank és a LIBRA

A magyar gazdaság versenyképességének növelése iránt elkötelezett, hazai tulajdonosi háttérrel piacra lépő GRÁNIT Bank célja, hogy a kis-és középvállalatok stratégiai partnere legyen, olyan innovatív és integrált pénzügyi szolgáltatásokat nyújtson, amelyek túlmutatnak a hagyományos banki szolgáltatásokon. A Libra Szoftver Zrt.-vel tervezett együttműködés keretén belül szeretné többek között szorosabbra fűzni az informatikai megoldásait a két társaság, valamint a KKV-k számára új, korszerű támogatási megoldást biztosítani.

Kategória: LIBRA Híreik

A Libra Szoftver Zrt. elindította Távszámla szolgáltatását, aminek eredményeként a számlák befogadójukhoz elektronikus úton jutnak el. A szolgáltatás lényege, hogy a számla kibocsátója a Libra3s vállalatirányítási rendszer által elkészített elektronikus számlát feltölti a Távszámla helyre (LIBRA Felhő), a rendszerben paraméterként megadva a címzett e-mail címét. A számla kibocsátója a Libra3s programból ezt követően nyomon követheti, hogy letöltötte-e a vevő a számláját. A Libra Távszámla szolgáltatás értesítést küld a vevőnek arról, hogy számlája érkezett, amelyet díjmentes regisztrációt követően a nap 24 órájában letölthet. A számla PDF és gépi feldolgozásra alkalmas XML formátumban érhető el, ez utóbbi megkönnyíti a számla befogadását a vevőnél. A Libra Távszámla minden tekintetben megfelel a jogszabályi előírásoknak.

Kategória: LIBRA Híreik

Magyarországon egyedülálló, elsőként egészségügyi intézményben alkalmazott interaktív padlókivetítőt adományozott a Libra Szoftver a Heim Pál Gyermekkórháznak.

A kivetítőn elérhető 3 játék hozzájárul ahhoz, hogy a kis betegek számára gyorsabban teljen a kórházban töltendő idő.
A kórház dolgozóinak elmondása alapján a gyerekek és szüleik körében rendkívüli népszerűségnek örvend a berendezés. Sokak számára könnyíti meg a vizsgálatok közti időt és feledteti el legalább egy kis időre a betegségüket.
A 2,4 millió forint értékű hazai innovációs berendezés több, mint 2 hónapos próbaüzem után is sikeresen működik, így megtörtént a hivatalos átadása is.

Kategória: LIBRA Híreik

Több hónapnyi tesztelés és próba után 2013 októberében sikeresen lezárult a 2011 szeptemberében kötött szerződés második üteme is a Libra Szoftver és a PÉTÁV között. Ennek keretén belül pedig sikeresen elindult a lakossági Távhő számlázás. A sikeres tesztelési időszak után mintegy 33.000 számla került kibocsátásra az októberi hónapban.

A projekt első ütemének keretén belül elsőként 2012 áprilisában megtörtént a pénzügyi, számviteli és logisztikai modulok éles indulása, majd ezt követően fél évvel később a műszaki nyilvántartás is sikeresen bevezetésre került, mely a jelentős fejlesztések és bővítések miatt indult később.

Kategória: LIBRA Híreik

November 7-8-án került bemutatásra a Volán társaságok számára, a teszt fázisba érkezett Buseye alkalmazás.

A mobil applikáció a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel (BME) közös fejlesztésként indult, majd idővel a Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. (KTI) is bekapcsolódott. A mobil eszközről elérhető utas tájékoztató alkalmazás lényege, hogy mobil internet segítségével a kiválasztott járatról valós idejű adatokhoz juthasson az utas. Ehhez pedig a KTI biztosítja az szükséges adatbázist.
A sikeres tesztelést követően hamarosan a nagyközönség számára is elérhető lesz az alkalmazás

Kategória: LIBRA Híreik
2014. május 08., csütörtök 00:00

Libra3s Partnernap konferencia és workshop

A kis- és középvállalatoknak szánt LIBRA3s rendszerünk már közel hatszáz cég több ezer alkalmazottját segíti a mindennapi munkában. Fejlesztői csapatunk folyamatosan dolgozik ügyfeleink felmerülő igényein, amelynek révén a LIBRA3s programok funkcionalitása folyamatosan bővül.

2013. október 29-én, a Magyar Tudományos Akadémián rendezett LIBRA3s Ügyfélnapon számos újdonság között bemutattuk a Libra Távszámlát, a menetlevél-gépüzem lehetőségeit, valamint a VIR nyújtotta lehetőségeket.
A Partnernap és a bemutatott újdonságok iránt kimagasló érdeklődést mutattak ügyfeleink, amit a szokásosnál magasabb résztvevő szám is mutatott.

Kategória: LIBRA Híreik

Megfelelve a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 84. §-nak, a Kalocsavíz Kft., Kőrösvíz Kft és Halasvíz Kft összeolvadásával szeptember közepén megalakult keceli központtal a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft., mint önálló jogi személy.  Az összeolvadással egyidőben sikeresen elindult Libra6i rendszer használatával az új víziközmű a Libra Felhőben.

Kategória: LIBRA Híreik

A második munkaszakaszban (2013.04.01 - 2013.09.30) teszt jelleggel megtörtént a rendszerek integrálása, az adatok indítása a jelentős számú adathiba javítása miatt egyelőre manuális. A nemzetközi és hazai gyakorlat, valamint a fejlesztési irányok áttekintése alapján elkészült az utasok rendszerrel szemben támasztott igényeinek felmérésére szolgáló módszertan, felhasználói csoportok különböző szempontból történő képzésével. Ez alapján bemutatásra kerültek az egyes megoldási lehetőségek. Az elért eredmények a KTI Városi közlekedési konferenciáján is bemutatásra kerültek.

Kategória: LIBRA Híreik
3. oldal / 3

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com